Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2016

Η ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

                                                    
Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Ας θυμηθούμε τη διδασκαλία της Καινής Διαθήκης για την επάρκεια και πληρότητα της εξιλαστήριας θυσίας του Χριστού πάνω στο σταυρό για εμάς ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ:

"Εξαιτίας αυτού του «θελήματος» έχουμε εξαγνιστεί μια για πάντα με την προσφορά του σώματος του Ιησού Χριστού." (Εβραίους 10:10)

"ο Ιησούς πρόσφερε για τις αμαρτίες μία θυσία για πάντα, κι έπειτα κάθισε στα δεξιά του Θεού" (Εβραίους 10:12)

"Γιατί με μία μόνο προσφορά οδήγησε στην τελειότητα για πάντα αυτούς που εξαγνίστηκαν με το αίμα του" (Εβραίους 10:14).

Η θυσία του Χριστού δεν χρειάζεται συμπληρώματα, προσθήκες ή επαναλήψεις. Είναι υπεραρκετή από μόνη της για την σωτηρία όλων όσων θα εκζητήσουν τον Χριστό με πίστη, μετάνοια και με προσευχή. Πιστεύεις σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, ότι αρκεί η θυσία του Χριστού για τις αμαρτίες σου; Έλαβες την άφεση αμαρτιών που σου προσφέρει;


Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ

Να θυμηθούμε τι ο Χριστός δίδαξε:

"Ο Ιησούς του απάντησε: «Εγώ είμαι η οδός, η αλήθεια και η ζωή, κανείς δεν πηγαίνει στον Πατέρα παρά μόνο αν περάσει από μένα" (Ιωάννης 14:6)

"Από κανέναν άλλο δεν μπορεί να προέλθει η σωτηρία ούτε υπάρχει άλλο πρόσωπο κάτω από τον ουρανό δοσμένο στους ανθρώπους με το οποίο να μπορούμε να σωθούμε" (Πράξεις 4:12).

Δεν υπάρχει κανένας άλλος δρόμος ή πρόσωπο για να πλησιάσουμε τον Ουράνιο Πατέρα μας. Μόνο ο Ιησούς Χριστός!


Πιστεύεις σύμφωνα με το Ευαγγέλιο ότι ο Χριστός είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ που μεσολαβεί για να έχεις σχέση με τον Θεό;


Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ

Η Αγία Γραφή με την αυθεντία του ίδιου του Κυρίου μας Ιησού Χριστού λέει:

"Τους είπε λοιπόν πάλι ο Ιησούς: «Σας βεβαιώνω πως εγώ είμαι η θύρα για τα πρόβατα. Όλοι όσοι ήρθαν πριν από μένα ήταν κλέφτες και ληστές, έτσι, τα πρόβατα δεν τους αναγνώρισαν. Εγώ είμαι η θύρα, όποιος περάσει από μένα θα βρει σωτηρία, και θα μπαίνει και θα βγαίνει και θα βρίσκει βοσκή. Ο κλέφτης δεν έρχεται, παρά μόνο για να κλέψει, να σφάξει και να εξολοθρέψει, εγώ όμως ήρθα για να έχουν τα πρόβατά μου ζωή, και μάλιστα ζωή περίσσια» Εγώ είμαι ο καλός ποιμένας, ο καλός ποιμένας θυσιάζει τη ζωή του για χάρη των προβάτων". (ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗ 10:7-11).

Ο Ιησούς με απόλυτη σαφήνεια διακηρύττει ότι ΜΟΝΟ αυτός ο ίδιος είναι η ΠΟΡΤΑ της σωτηρίας, η ΟΔΟΣ προς τον Ουράνιο Πατέρα μας (Ιωάννης 14:6).

Αν θέλουμε να βρούμε σωτηρία και ανάπαυση, δεν έχουμε παρά να ΠΑΜΕ στον ΧΡΙΣΤΟ τον Κύριο! Θα βρούμε σωτηρία, αιώνια ζωή και περίσσια (άφθονη) ζωή και εδώ και στον ουρανό.

Δεν υπάρχει κανένα άλλο πρόσωπο σύμφωνα με τον Χριστό και την Αγία Γραφή, που να είναι η Πύλη της σωτηρίας και η Πύλη των προβάτων, παρά μόνο ένα: ο Κύριος Ιησούς Χριστός που πέθανε υπέρ των αμαρτιών μας στον Σταυρό του Γολγοθά δείχνοντας έτσι την άπειρη αγάπη Του προς εμάς.

Η Πύλη δεν είναι κάποια θρησκεία, ούτε κάποια περίπλοκη τελετουργία, ούτε κάποια μακρόχρονη διαδικασία, ούτε κάποια ειδική τάξη κληρικών! Όχι! Όλοι οι αμαρτωλοί, έχουμε πρόσβαση στην σωτηρία και την αιώνια ζωή, αν πάμε στην Πύλη, δηλ. στην μια και ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΥΛΗ που είναι το πρόσωπο του Ιησού Χριστού!

"Ελάτε σ’ εμένα όλοι όσοι κοπιάζετε κι είστε φορτωμένοι, κι εγώ θα σας ξεκουράσω" (ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ 11:28).

Εγώ -λέει ο Ιησούς- θα σας ξεκουράσω, όχι κάποιος άλλος. Συνεχώς η πρόσκληση του Χριστού είναι να πάμε σε Εκείνον κι όχι σε άλλα πρόσωπα.

Δεν υπάρχουν πολλές πύλες, παρά μόνο ΜΙΑ: Ο Ιησούς Χριστός! Ας πάρουμε την απόφαση να ΠΑΜΕ σε Εκείνον, την Πηγή της Ζωής!

Πιστεύεις σύμφωνα με το Ευαγγέλιο ότι ο Χριστός είναι η μόνη πύλη για τη σωτηρία σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου